جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷ ق.ظ

درباره سايت

دانلود آهنگ های شاد - آهنگ جدید شاد - دانلود آهنگ عروسی - آهنگ های شاد رقص - دانلود آهنگ های گلچین فارسی

بایگانی

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ بهنام بانی دل نکن + با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی دل نکن (با کیفیت بالا)

Download New Music Behnam Bani Del Nakan

به همراه متن آهنگ و تیزر تصویری آهنگ

بهنام بانی دل نکن

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه
آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه
رفت به من حسی که گفتو نداشت آخرش منو تنها گذاشت من میموندمو خاطره هاش

آروم آروم دلم از همه چی زده شد گفت خوبه ولی بده شد دل بستم و دل زده شد
برگرد حالم بده داغونم میبینی نم نم بارونه میبینی من هنوزم توی بارون یاد تو می افتم
برگرد بسمه تنهایی مال منی بری هر جایی مگه حرفامو جز تو که همه چیمی به کی میگفتم
تویی همونی که گفتی تا آخر خط با توام یه تنه تویی همونی که گفتی نبود تو مثل نبود منه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی