جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ

درباره سايت

دانلود آهنگ های شاد - آهنگ جدید شاد - دانلود آهنگ عروسی - آهنگ های شاد رقص - دانلود آهنگ های گلچین فارسی

بایگانی

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ علی محمودی بنام دردانه + Ali Mahmoudi Dordane

 دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی محمودی بنام دردانه

Download New Music Ali Mahmoudi Called Dordane

آهنگ علی محمودی دردانه - Ali Mahmoudi Dordane


دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ

من بمونم واسه تو , تو هم بمونی واسم
نه نمیشه که بشه کم بشه از احساسم پای تو باشه وسط بی اراده حساسم
بده به من غماتو همه ی زندگیم خلاصه میشه با تو
دیگه از چیزی نترس خودم دارم هواتو تویه قلبه من دیگه کسی نمیگیره جاتو
واسه من ثابتی و زندگی خوبه با تو , زندگی خوبه با تو
دیگه از چیزی نترس خودم دارم هواتو تویه قلبه من دیگه کسی نمیگیره جاتو
واسه من ثابتی و زندگی خوبه با تو , زندگی خوبه با تو

متن آهنگ Ali Mahmoudi Dordane

مگه میشه باشی و غیره تو رو نگاه کرد
مگه میشه عشقتو از تو دلم جدا کرد مگه میشه دستای تو رو یه روز رها کرد
پای تو باشه وسط بی اراده حساسم
تو یه دردانه ای جونو دلم برا تو
خوشیات ماله خودت بده به من غماتو همه ی زندگیم خلاصه میشه با تو
دیگه از چیزی نترس خودم دارم هواتو تویه قلبه من دیگه کسی نمیگیره جاتو
واسه من ثابتی و زندگی خوبه با تو , زندگی خوبه با تو
دیگه از چیزی نترس خودم دارم هواتو تویه قلبه من دیگه کسی نمیگیره جاتو
واسه من ثابتی و زندگی خوبه با تو , زندگی خوبه با تو

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی